Ben jij een (aankomend) functioneel beheerder AFAS? Ervaren of aan het starten met je eerste baan? Wij zijn op zoek naar mensen met passie voor het vak! Heb je eventueel kennis van zorgprocessen en wil jij een bijdrage leveren aan de organisatie die zich inzet voor veteranen en andere doelgroepen? Beweeg jij je graag in de processen, tussen de mensen en deel je graag kennis van jouw applicatie? Dan is de functie van Functioneel Beheerder bij het Nederlands Veteraneninstituut echt iets voor jou! Jouw ervaring wenden wij graag aan om onze informatievoorziening op een volgend niveau te brengen!
De start van de nieuwe organisatie en een nieuwe afdeling IV/IT maakt dat goed samenwerken in informatiesystemen een mooie klus is waar jij je tanden in mag gaan zetten! Om te zorgen voor een juist gebruik en werking van ons informatiesysteem, schakel jij tussen de primaire processen, onze applicaties, de architectuurvragen en de leverancier(s) van onze systemen. Als Functioneel Beheerder AFAS ben je dé expert op het gebied van AFAS. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van AFAS en een aantal AFAS gerelateerde applicaties en de informatiestromen die daarmee gemoeid zijn. Je ondersteunt en denkt mee met de proceseigenaren en bouwt mee aan functionaliteiten en optimalisaties. Ook ondersteun je (eind-) gebruikers bij het gebruik van AFAS. Tot slot test en implementeer je nieuwe en bestaande AFAS modules en functionaliteiten. Dit doe je samen met je collega AFAS beheerder en samen ontzorgen jullie de organisatie met een werkend AFAS. Heb je ook kennis van zorgprocessen? Dan heb je een pré. Gevraagd en ongevraagd ben jij de professional die helpt de dienstverlening aan onze afnemers, binnen de organisatie en in onze ketensamenwerking, veilig en goed te houden. Een inspirerende omgeving en een uitdagende functie is wat wij je kunnen bieden.
Als team van zo’n vijf collega’s trekken we graag samen op en werken we aan het verder ontwikkelen van beheer en ontwikkel taken, zoals met uitdagende projecten en verbeteruitdagingen in de processen. Wij geven elkaar de mogelijkheid wezenlijk bij te dragen aan erkenning, waardering en zorg voor veteranen en hun thuisfront. We werken standaard zowel vanuit huis als op kantoor. We zorgen ervoor dat we onze tijd efficiënt benutten. Bijvoorbeeld door niet in de files te gaan staan en werk en privé verantwoordelijkheden in balans te houden. Als werkgever bieden we regelingen die o.a. een goede thuiswerkplek mogelijk maken en we zijn flexibel waar het gaat om de werktijden. We stimuleren professionele autonomie en het dragen van verantwoordelijkheid. Kennisontwikkeling en samen optrekken vinden wij belangrijk. Naast ieder kwartaal een bijeenkomst in Doorn met alle collega’s, komen we daarom iedere maand minstens één dag samen als team in Doorn. Naast elkaar ontmoeten, werken we dan aan onze kennis en innovaties.
Het Nederlands Veteraneninstituut zet zich in om de ruim 100.000 Nederlandse veteranen die erkenning, waardering en zorg te geven die zij verdienen. Wij beschikken over jarenlang opgebouwde kennis en expertise op het gebied van veteranenthema’s. Vertellen van verhalen van veteranen in welke vorm dan ook is belangrijk. De thuisbasis van het Nederlands Veteraneninstituut in Doorn is de plek voor ontmoeten en verbinden. Daar voelen veteranen zich altijd welkom en thuis. Ons gedreven team van ruim tweehonderd medewerkers is meedenkend en steeds op zoek naar vernieuwing om onze missie nog beter uit te voeren. Daarvoor bundelen we onze kracht, kennis en kunde met andere organisaties en maatschappelijke partijen. Zo bouwen we met elkaar aan een samenleving waarin elke veteraan meetelt, meedoet en zich thuis kan voelen.
Wil je meer weten over ons? Kijk dan ook op onze website of reageer direct met jouw sollicitatie! Stuur dan je motivatie en CV naar werken@nlveteraneninstituut.nl.
Heb je nog vragen over de vacature? Stuur dan een mail naar Maarten Brauns, Manager Informatievoorziening en IT, m.brauns@nlveteraneninstituut.nl of bel 06 5338 0723.
Het verkrijgen van een Verklaring omtrent gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Wij waarderen betrokken leveranciers, alleen proberen wij deze vacature eerst zelf in te vullen.