Medior functioneel beheerder ECD

Deel dit bericht:
32-36 uur per week.

Ben jij een functioneel beheerder en wil jij een bijdrage leveren aan de organisatie die zich inzet voor veteranen? Help jij de organisatie en de keten van samenwerking waarin wij actief zijn met het juiste gebruik en werking van onze informatie systemen, zoals een Elektronisch Cliënten Dossier (ECD), portalen en management informatie? Beweeg jij je graag in de driehoek tussen processen, mensen en techniek? Dan is de functie van Functioneel Beheerder bij het Nederlands Veteraneninstituut echt iets voor jou! Jouw ervaring wenden wij graag aan om onze informatievoorziening op een volgend niveau te brengen!

De thuisbasis van het Nederlands veteraneninstituut in Doorn

Wat ga je doen?

De start van de nieuwe organisatie en een nieuwe afdeling IV/IT maakt dat samenwerken in goede informatiesystemen uitdagender is dan ooit. Om te zorgen voor een juist gebruik en werking van ons informatiesysteem, schakel jij tussen de primaire processen, onze systemen, de architectuur en de leverancier(s) van onze systemen. Je ziet toe op een correct en veilig gebruik van de applicaties, organiseert het toegangsbeheer, adviseert over te treffen veiligheids- en privacy maatregelen denkt mee in technische oplossingen. Tot slot adviseer en implementeer je de samenwerking tussen de processen en inrichting geoptimaliseerd kunnen worden (de run). Hierbij vertaal jij de gebruikerswensen naar Informatie- en/of IT vraagstellingen.

We hanteren hierbij het 9-vlaks model van Maes als leidraad. Middels ons standaard testprotocol en in productie name proces lever jij de oplossingen die worden bedacht alvorens de proceseigenaren en eindgebruikers er mee aan de slag gaan. Gevraagd en ongevraagd ben jij de professional die helpt de dienstverlening aan onze afnemers, binnen de organisatie en in onze ketensamenwerking, veilig te houden en continue te verbeteren. Een gave uitdaging waar jij aan kan bijdragen komende tijd, zijn onze ontwikkel projecten (de change) zoals één cliënten/patiënten systeem, een portaal voor veteranen, het implementeren en maken van stuur informatie.
Ook richten we een shared service centre in voor ketenpartners.

In deze uitdagingen speel jij een belangrijke functionele rol en ondersteun je de organisatie, zoals de proceseigenaren en eindgebruikers bij de veranderingen. Een inspirerende omgeving en een dynamische baan geven jou de mogelijkheid wezenlijk bij te dragen aan onze erkenning, waardering en zorg voor veteranen en hun thuisfront. We werken standaard zowel vanuit huis als op kantoor. We merken graag dat jij er bent!

We vertellen je er in een gesprek graag veel meer over! Of kijk eens op onze site www.nlveteraneninstituut.nl. Spreekt het je aan? Lees dan verder en solliciteer!

We hopen dat jij je in onderstaande herkent:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur Functioneel Beheer, aangevuld met een opleiding Lean (greenbelt), ITIL, BISL, ISM of bent bereid deze te halen.
  • Je hebt minimaal drie tot vijf jaar werkervaring in IV/IT beheer- en ontwikkel omgeving en bent toe aan een volgende stap in je carrière. Het is een pré als je aantoonbare ervaring hebt met zorgverleningsprocessen, marktpartijen in de zorg en ICT, naast dat je kennis hebt van beheer- en/of bedrijfskundige processen.
  • Je bent zelfstandig, veerkrachtig, staat als veranderaar stevig in je schoenen en je beschikt over een pioniersgeest die ervoor zorgt dat je resultaten boekt. Je kan goed en analytisch luisteren en bent kwaliteitsgericht. Je weet situaties en vraagstukken snel te doorgronden en om te zetten in oplossingen in de driehoek processen, mensen en / of techniek.
  • Jouw bevlogen en betrokken persoonlijkheid zorgt ervoor dat je de collega bent waar we mee vooruit komen en op kunnen bouwen. Je helpt mee de organisatie doelstellingen binnen de afdeling en over de afdelingsgrenzen heen te realiseren en te stimuleren. Je draagt bij aan een positieve sfeer van leren en consolideren. Je kenmerkt je door processen continue te willen verbeteren en graag jezelf te willen blijven ontwikkelen.
  • Je herkent je in onze kernwaarden Vertrouwen, Verbinden en Vernieuwen en hebt affiniteit met onze doelgroep en wil wat betekenen voor anderen.

Wie zijn wij?

Het Nederlands Veteraneninstituut zet zich in om de ruim 100.000 Nederlandse veteranen die erkenning, waardering en zorg te geven die zij verdienen. Wij beschikken over jarenlang opgebouwde kennis en expertise op het gebied van veteranenthema’s. Vertellen van verhalen van veteranen in welke vorm dan ook is belangrijk.  De thuisbasis van het Nederlands Veteraneninstituut in Doorn is de plek voor ontmoeten en verbinden. Daar voelen veteranen zich altijd welkom en thuis. Ons gedreven team van ruim tweehonderd medewerkers is meedenkend en steeds op zoek naar vernieuwing om onze missie nog beter uit te voeren. Daarvoor bundelen we onze kracht, kennis en kunde met andere organisaties en maatschappelijke partijen. Zo bouwen we met elkaar aan een samenleving waarin elke veteraan meetelt, meedoet en zich thuis kan voelen.

Wat bieden wij?

  • Veel vrijheid om zelf je werktijden in te delen, plaats onafhankelijk, in overleg met je team en je leidinggevende.
  • Een afwisselende, interessante functie in een bosrijke en moderne werkomgeving op kantoor.
  • Een prettige werksfeer door samenwerking met betrokken en enthousiaste collega’s.
  • Een passend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de cao Sociaal Werk en bedrijfseigen regelingen.

De functie wordt  ingeschaald in een schaal gebaseerd op leeftijd en relevante werkervaring gebaseerd op 36 uur. Ook geldt er een eindejaarsuitkering van 8,3% van het maandsalaris; deze is maandelijks beschikbaar als onderdeel van het Individueel Keuzebudget. De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao Sociaal Werk en bedrijfseigen regelingen, waaronder een Loopbaanbudget. Je begint op basis van een jaarcontract.

Ben jij de persoon die wij zoeken?

Stuur dan je motivatie en CV naar werken@nlveteraneninstituut.nl. Zolang de vacature op onze website staat, kun je reageren.

Heb je nog vragen over de vacature? Stuur dan een mail naar Maarten Brauns, Manager Informatievoorziening en IT, m.brauns@nlveteraneninstituut.nl of bel 06 5338 0723.

Het verkrijgen van een Verklaring omtrent gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!